دانلود انواع نرم افزار و فیلم

دانلود انواع نرم افزار برای کامپیوتر و فیلم و...

دانلود انواع نرم افزار و فیلم

دانلود انواع نرم افزار برای کامپیوتر و فیلم و...

Crazy Browser 2.0


Crazy Browser 2.0 نرم افزاری قدرتمند برای مرور وب میباشد که قابلیت های فراوانی را برای شما به ارمغان میاورد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی به گشت و گذار در وب بپردازید این نرم افزار با ویژگی خاص خود باعث شلوغی صفحه دسکتاپ و سردرگمی شما بین پنجره های متعدد نمیشود. تمامی پنجره های در یک پنجره قرار داده شده و شما به راحتی قادر خواهید بود تا بین آنها حرکت کنید و اندازه آنها را تغییر دهید.
این مرورگر به همراه خود یک برنامه هوشمند برای متوقف کردن و جلوگیری از پنجره های ناخواسته و تبلیغاتی دارد که به صورت خود کار تمامی پنجره های مزاحم را از بین خواهد برد.
این نرم افزار رایگان از تم های ویندوز ایکس پی کاملاً پشتیبانی میکند، همچنین خطاهای ناشی از جاوا اسکریپت را نیز کنترل میکند. Crazy Browser 2.0 همچنین قابلیت چند مانیتوره بودن سیستم رو نیز پشتیبانی میکند.
از دیگر قابلیت های آن میتوانید چندین پنجره باز را با هم دیگر ذخیره کنید و بعداً همگی رو دوباره باز کنید. این نرم افزار به همراه خود تنظیمات از پیش تعیین شده را برای استفاده بهتر از موتور های جستجوگر در اختیار شما قرار میدهد که خود شما نیز قادر خواهید بود آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.


دانلود - 686 کیلوبایت
تصاویری از محیط برنامه
سایت سازنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد